紅磨坊,每次看都覺得很好看,音樂很好聽
但是總是不能接受結局
女主角非死不可
男爵最後被犧牲的很廉價


 ==歌詞===


Come What May哪怕受盡風霜

Never knew I could feel like this 
從不知道我會有這樣的感受
Like I've never seen the sky before
像是從未曾見過蔚藍的天空
I want to vanish inside your kiss
讓我消失在妳的熱吻之中
Every day I'm loving you more and more
讓妳的愛戀隨著每天加深
Listen to my heart, can you hear it sings
聆聽我的心, 妳是否聽到它的吟唱
Telling me to give you everything
告訴我奉獻我的一切給妳
Seasons may change, winter to spring
四季輪替, 寒冬過後春天即將降臨
But I love you until the end of time
但我愛妳直到時間的盡頭


Come what may
Come what may
哪怕受盡風霜


I will love you until my dying day
我會愛妳直到失去生命的那天


Suddenly the world seems such a perfect place
突然間, 世界變得如此美好
Suddenly it moves with such a perfect grace
突然間, 世界運轉得如此優雅
Suddenly my life doesn't seem such a waste
突然間, 我的生命不再毫無意義
It all revolves around you
我們的世界隨著你旋轉
And there's no mountain too high
沒有無法攀越的高山
No river too wide
沒有無法橫渡的大河
Sing out this song I'll be there by your side
大聲唱出這首歌, 我就會來到你身旁
Storm clouds may gather
狂風驟雨也許即將來臨
And stars may collide
星星也許互相撞擊  
But I love you until the end of time
但我愛妳(我愛妳)   直到時間的盡頭


Come what may
Come what may
哪怕受盡風霜, 哪怕受盡風霜
I will love you until my dying day
但我愛妳(我愛妳)   直到時間的盡頭


Oh, come what may, come what may

arrow
arrow
    全站熱搜

    大安溪河畔(Ben) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()